.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزیر میراث فرهنگی: نوازندگی خانم خلاف شرع نیست
ضرغامی گفت:مردم نیاز به این دارند که در کنار آنها باشیم و نواختن موسیقی آنها نیز ایرادی ندارد حتی اگر نوازنده خانم باشد هیچ کجا خلاف شرع نیست.
وزیر میراث فرهنگی: نوازندگی خانم خلاف شرع نیست

عزت‌الله ضرغامی بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح هتل مجلل چهارباغ اظهار داشت: سال گذشته به اصفهان سفر کردیم و از کنار زاینده رود گذشتیم و در مجاورت دو جوان نشستیم که موسیقی می‌زدند، مردم نیاز به این دارند که در کنار آنها باشیم و حتی نواختن موسیقی آنها نیز ایرادی ندارد.

 

وی بیان داشت: حتی اگر نوازنده خانم باشد هیچ کجا خلاف شرع نیست.

 

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصل مجمع تشخیص مصلحت نظام را صدور حکم ثانویه دانست و گفت: هیچ چیز خوب نیست و هیچ چیز سر جایش نیست کی شعر تر انگیزید خاطر که حزین باشد.

 

وی ادامه داد: شعر تر یعنی کار خوب، خلاقیت کی می‌تواند انجام شود.

 

ضرغامی گفت: وقتی رهبری  فرمودند نزدیک قله‌ای این اوج امید هست و به معنای آن است امروز که به نزدیک های قله رسیدیم و سختی‌های بسیاری را پشت سر گذراندیم نباید یک بار اضافه بر دوش مردم بگذاریم.

 

وی تصریح کرد: اصفهان قطب گردشگری است و دارای ظرفیت‌های گردشگری فوق العاده است و از زیر ساخت‌های مهم ساخت خانه‌های بوم گردی است و مهمان پذیر ها و هتل‌های یک ستاره است.

 

وزیر میراث فرهنگی اضافه کرد: هتل ۵ ستاره آبروی کشور و شاخص گردشگری جهان است در برخی از کشورهای همسایه رقم‌های بلندی گذاشتند هتل ۵ ستاره و ۷ ستاره ساختند.

 

وی گفت: به جز این هتل، دو هتل ۵ ستاره دیگر در دست ساخت است.

 

ضرغامی ادامه داد: کار هتل سازی عشق و حال خاصی می‌خواهد و از عهده افراد معمولی بر نمی‌آید و حتی اداره کردن آن را.

 

وی گفت: قرار بود از کارخانه ریسباف بازدید کنیم و زودتر در این ارتباط تصمیم بگیریم که اگر این طرح جامع اتفاق بیفتد می‌تواند اصفهان در حوزه صنایع دستی و میراث پر رنگ تر شود.

 

آئین رونمایی از اولین مدرسه ویژه حوزه گردشگری در اصفهان به دست وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و رونمایی از کتاب آتش در میراث که شامل اسناد گردشگری که در هشت سال دفاع مقدس از بین رفت و رونمایی از کتاب فیروزه‌های سرخ که شامل تمام آثار استانی که در جنگ تحمیلی تخریب شد، از برنامه‌های وزیر در این برنامه بود


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.